Cuma, Kasım 26, 2010

Jean Paul Gaultier ne demiş?

"Şıklık, üzerinizdeki kıyafetten çok, bir kişilik meselesidir." sözünü hepimiz duymuşuzdur. Gezdiğim fashion bloglarda sıkça rastladığım, Jean-Paul Gaultier'e ait bu söze istisnasız herkesin katıldığından eminim. Ben de seviyorum. 

Şıklık, salt giydiklerimizle olacak iş değil. Tabi diğerleriyle bir örnek gezmek bizim için problem değilse ve bu durumda da kendimizi rahat hissedebiliyorsak o başka. Ama ben o aynılığın çok donuk, cansız ve sıradan olduğunu düşünüyorum. Şık olmanın ön koşulu ise sıradan olmamak. Sıradan olana gözümüz alışmıştır ve diğerlerinden ayırt edemez. Haliyle şıklıkla özgün olmak arasında sıkı bir bağ olduğunu söylesem yadırgamazsınız, değil mi? :)


Peki yapmamız gereken şey ne?


Belli başlı birtakım kalıplara sıkışmışlığımızı farketmemiz gerekiyor öncelikle. Aynılığımızdan sıyrılmak için de kıyafetlerimizdeki renk/model/tarz tutuculuğumuzu biraz kırmamız şart.. Sonrasında birtakım detaylar üzerinde durursak kıyafetlerimiz daha fazla bizim olur! Ayrıca birileri tarafından giydirilmekten ziyade, biz giyiniyor oluruz. Stil sahibi olmanın ön koşulu da budur.


Özel günlerimizde yapacağımız -özgür- model seçimleri, günlük hayatımızda daha fazla renk kullanmamız, daha fazla aksesuar (örneğin değişik broşlar, kolyeler, yüzükler..) kullanmamız atacağımız ilk adımlar.. Zamanla her bir konuya ayrı ayrı değineceğiz.  


Ve sürpriz! 

Size birkaç değişik elbise önerisinde bulunmak istiyorum. Böyle bir konunun üzerine çoğumuza göre iddialı olabilecek renk ve modeldeki bu elbiseler, alışılagelmiş şıklık anlayışımızı değiştirme aşamasında birer ipucu olabilirler diye düşündüm. 
Artık ne zaman işinize yarar ve ilk adımı ne zaman atarsınız bilemem. 
Arkadaşınızın nişanında mı, doğum gününüzde mi, Sevgililer Günü'nde mi veya yaklaşan yılbaşında mı? Kararınızı verin. Ben bu modellere bayıldım! :) Çok sevimliler.
Çok farklı bir havası var her birinin. 


Bu serideki favori elbisem bu! :)
Etek uçlarındaki kalpli kesim elbisenin havasını nasıl da değiştirmiş.. 








Elbiseler: Madmaselle 
(Geçtiğimiz hafta Trendyol'daki satışını kaçırdığımızı üzülerek söylemeliyim :( )

Bize blog906090@hotmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.
Aynı zamanda Twitter üzerinden de haberleşebiliriz şu an bir elin parmakları kadar olan sevgili okuyucularımız :)

- Merve -

1 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

siyah ve onun altındakı elbiseyi cok begendım.