Cuma, Ocak 21, 2011

Dantelim biçim biçim..

"Nerde bu kızlar?" diyen ve demeyen herkese merhaba! :))


Bir süredir ortalıkta gözükmüyor olmamın bir sürü nedeni var. İşmiş, güçmüş, sınavmış vs vs derken geri dönmüş bulunmaktayım efenim. Eğer zoru başarır da bu yıl mezun olabilirsem, bu yaz postlarımın daha keyifli olacağını düşünüyorum. 
Bugün son sınavımı ardımda bırakmış olmanın verdiği muhteşem huzurla ayaklarımı duvara dikmiş keyif yapıyordum ki, bir süredir aklımda olan bir konuyu sizlerle paylaşmak istedim. Sürekli yapmak isteyip de yapamadığınız şeyler vardır ya hani. Ertelersiniz, üşenirsiniz, keyfinizi kaçıran bir şeyler olmuştur.. Heh işte bu yazı benim için öyle! :) 
Yazımızın konusu "dantel". Hani şu gelinliklerde, iç çamaşırlarında, elbiselerde kullanılan.. Açıkçası daha net bir açıklama yapmak isterdim ama, elimden bu kadarı geliyor. :)) Arada bir AVM'lerdeki ev dekorasyon mağazalarındaki perdelere, yatak örtülerine bakıp "Ahh Fransız danteli.." dediğim oluyor. Ama inanın tamamen iç güdüsel, tespitlerimin aslı astarı yok. :) Tek bildiğim, şu dantel olayına bitiyor oluşum.


Birkaç görselle konuyu daha net bir hale getirelim.


Aşağıdaki fotoğrafa bayılıyorum! Beyaz ten ve krem rengi dantel arasındaki uyuma bakar mısınız. Harikulade bir sadelik.. Ayrıca dantel denilince benim aklıma hemen saten veya şifon gelir. Bu yüzden kollardaki şifon ayrıntısı da gözümden kaçmadı. Eğer açık tenliyseniz, saç renginiz de açık sarı tonlarındaysa dantelde açık renkleri tercih etmeniz demek, sade bir şıklık yaratacaksınız demektir a dostlar :) Bu foto da kanıtı olsun. 
Photograph by Joanna Kustra
Aşağıdaki elbise de oldukça şık. Ve Tabe Kıyamet'e ait.

Dantel konusunda dikkat edilecek birkaç şey var. Öncelikle, renk çok önemli. Yoksa bir perdeyi üzerinize sarmış da çıkmış görüntüsü altında pek de şık olamazsınız. Dantele daha ağır renkler yakışıyor. Siyah, krem, petrol, füme.. gibi. Beyazı ise tamamiyle gelinliklerin tekelinde. İyi ki de öyle. :) 

Dantelin çok güzel kullanıldığı, oldukça şık bir kıyafet örneği de Eva Longoria'dan gelsin :)
Son olarak, şu dantelin ne kadar sexy bir şey olduğunu yalnızca ben düşünmüyorumdur herhalde? :)
Aksini iddia etmeyelim lütfen, asla kabul etmem :))

Photograph by Tore Nilsson

- Merve -

Hiç yorum yok: