Salı, Ocak 25, 2011

Hürrem Kızılı

Saç renginizi değiştirmek sizin için kolay bir şey mi? Benim için hiç değil. Hatta hayatımdaki en zor kararlardan biridir. Buna rağmen kimi zaman cesur seçimlerim de olmuştur. Mesela karamel olan saçlarımı bir anda sıkılıp simsiyah yapmış olmam güzel bir örnektir herhalde. Allahtan o siyah renkten bir şekilde döndüm ve artık hayatımda uzak duracağım tek renk siyahtır! Beyaz olan ten rengimi şeffaflaştırıyor resmen! Şimdilerde saç uçlarıma inen röflelerim ve açık kumral saç diplerimle mutluyum. Röfleye de şimdilik tövbeliyim. Şimdilik diyorum.. Çünkü açık tonları çok seviyorum. 

Hafta sonu saçlarımı boyattım. Röfleye niyetlenmiştim. Ama sonra saçlarımda gezinen parmaklarım o yumuşacık sağlıklı havayı katletmemem için bana yalvardılar adeta. Ben de vazgeçtim. Palette'nin 8.0 numara Açık Kumral'ına boyattım saçımı. Ve şimdi gayet sağlıkla, ışıl ışıl parıldıyorlar. Mutluyuz!

Gelelim başlığımıza.. Hafta sonu boya seçerken elim sürekli kızıl tonlara gitti. Ve gözümün önünde sürekli Hürrem vardı :) Muhteşem Yüzyıl'ı izleyenler bilir. Meryem Uzerli'nin o karamelimsi, turuncumsu kızıl saçları bir harika. O renge de "Hürrem kızılı" diyorum. Peki ben neden elim kızıllara uzanırken açık kumrala takılı kaldım? 

Çünkü iddia ediyorum ki;
1- Hürrem kızılı renkli gözlülere daha çok yakışıyor.
2- Kaşlarını boyamayacak olan o renkten uzak dursun. Çünkü aşırı sahte ve yapay bir görünüm oluşuyor.
3- Sık dipboya şart. Aksi takdirde çok çok kötü bir görünüm kaçınılmaz.

Haliyle kahve rengi gözlü, iki gram kaşını boyayarak onları riske atamayacak ve sık boya yaptırmayı sağlıksız bulan ben ömrü billah Hürrem falan olamam :(

Ama bakar mısınız...



- Merve -


2 yorum:

mezig0 dedi ki...

kahverengi gözlü birine gitmezmi diosunn mesela bana

Merve dedi ki...

Renkli gözlülerde daha iyi olabileceğini söyledim. Ama tabi denemek de lazım :)