Çarşamba, Aralık 15, 2010

Alsak alsak, ne alsak?

2011 geliyor! Yılbaşı sizin için ne ifade ediyor bilmiyorum ama ben Aralık ayında yılbaşı heyecanını hep yaşarım. Yeni bir yıl, açılmış tertemiz bir sayfa gibi gelir bana. Ve bu zamanlarda sevdiklerimle hediyeleşmek de çok hoşuma gider. 
2011 yaklaşırken, sevgilisine, eşine, dostuna ne alacağına karar veremeyenlere işe yarayacağını düşündüğüm birkaç öneri sunmak istedim ben de. Ve yardıma daha çok ihtiyaç duyduklarından emin olduğum "erkeklere" özel bir yazı hazırladım :) 
Öncelikle yılbaşı hediyeleriyle ilgili kişisel fikrimi söylemeliyim. Yılbaşında seçilecek hediyelerin eğlenceli, renkli ve şık olması gerektiğini düşünüyorum. Cıvıl cıvıl, belki de komik! :) Amaç gülümsetmek, mutlu etmek ve şaşırtmak yani. İşin içinde bir doğum gününde veya sevgililer gününde olduğu gibi "minnet" yok. Her özel günde "İyi ki benimlesin!", "Ah canım benim iyi ki bulmuşum seni!" mesajı vermeyelim diyorum ben yani :)) Yılbaşı biraz daha değişik olmalı. Yeni yılı rengarenk kucaklamalı!


Ben de sizin için seçtim. Her bütçeye uygun, sevimli hediyelerim var. Bakın bakalım sevecek misiniz?


Ocak ayında en işe yarar ve sevimli hediyelerimizden biri "şemsiye" :)
Aşağıda seçtiğim sevimli modelleri görebilirsiniz. Hepsi birbirinden hoş ve birer şirin yılbaşı hediyesi olmaya aday. Kırmızı kalp olan çok şeker, fırfırlılar ise çok şık! Şemsiye için %100 yerli ürünleri olan Celal Birsen'e bakabilirsiniz. Aynı zamanda T-Box ve Twigy'de fırfırlı modelleri görmüştüm. Bir bakılabilir. Fiyat aralığı, tüm markalar göz önünde bulundurulduğunda 19 ile 75 TL arası diyebiliriz.

Tabi size şemsiye fikri saçma veya tek başına yetersiz gelmiş de olabilir. Bu yüzden diğer seçenekleri sunalım. Diğer bir önerim telefon! Ama öyle cep telefonu falan değil, evde kullanılabilecek şık ve oldukça şirin telefonlar. Bir göz atın bakalım :) Ne kadar tatlılar, değil mi? Sevgilinize alabileceğiniz bu sevimli hediyeleri BunDesign'da görebilirsiniz. Fiyatları ise 129 ile 169 TL arasında değişiyor. 

Eğer "Benim sevgilim kılığına kıyafetine çok düşkün. Onu en çok alacağım bir kıyafet mutlu eder." diyenlerdenseniz de renkli bir kazak alabilirsiniz. Kış aylarında alınabilecek oldukça sevimli bir hediye seçmiş olursunuz siz de. Ben de size iki tane örnek göstereyim. Tabe Kıyamet ürünü olan bu iki sevimli kazak birer yılbaşı hediyesi olmaya aday bence. 80'lerden kalmış havası olan bu iki kazağa ben şahsen bayıldım. Ve eğer şanslıysanız, Trendyol.com'daki indirimini de kaçırmamışsınızdır diyorum :)) Fiyatları yarıya düşmüş durumda. Haydi tık tık

Biraz da kendimden örnek vereyim. Benim için yılbaşı demek renkli hediye kutusu demek. Sevgiliye, eşe, dosta verilecek hediyenin sunumu oldukça önemli. Hani yemek için denir ya, "Lezzeti kadar sunuş şekli de önemli." diye. Heh işte öyle! Bu yüzden renkli hediye kutularına göz atmanızı da öneriyorum. 
Çünkü benim de iki yıldır yaptığım gibi, renkli hediye kutularının içine şekerleme doldurmak ve sevgiliye yılbaşında hediyesi yanında böyle şeker bir jest de yapmak inanın onu çok mutlu ediyor :) Buna bir erkek seviniyorsa, bir kız çıldırır herhalde! :)) Bu yüzden şimdi hemen aşağıdaki kutulara göz atıp, içini nasıl şekerlemelerle doldurabileceğinize karar verin. Ve marketten şeker-çikolata almaktan ziyade Mısır Çarşısı'ndan alınacak kiloluk karışık şekerlemeleri öneriyorum. Orada daha çok çeşit ve değişik lezzetleri uygun fiyata bulabilirsiniz. 
Kutu fiyatları da oldukça uygun. Haftasonu yaptığım Ikea gezimde tespit ettiğim fiyat aralığı 9 - 25 TL :) Aynı zamanda BunDesign'dan da renkli, kalp şeklindeki kutulardan edinebilirsiniz. Bu soğukta Taksim'de pasaj pasaj gezmeyin bir kutu için, adresler belli :)

Son olarak aşağıdaki fotoğrafların size ilham vereceğini düşünüyorum. 



Şimdiiiii... Sonuç olarak ben ne diyorum?
Bir kadın hediye olarak alacağı şık bir şemsiye, sevimli bir telefon, renkli bir kazak, rengarenk bir avize, küvet sehpası, ilginç bir kolye (mesela Altınbaş'ın İstanbul koleksiyonundan biri veya kar taneli bir kolye) ile çok mutlu olabilir diyorum. Ama yanında sizin hazırlayacağınız şekerleme dolu bir kutuyla da mest olur :) 

Peki siz nereye bakmalısınız?
Size en yakın AVM'lerdeki BunDesign ve Karınca Design mağazalarına!
Şemsiye fikri aklınıza yattıysa Celal Birsen, Twigy ve T-Box'a!
Kazaklar hoşunuza gittiyse dooooğru Trendyol.com'a!
Eğer "Sevgilime şık bir kolye bakarım ben." diyen varsa aranızda, internette yapacağınız minik bir araştırma ile fikir edinebilirsiniz. 

Evet beyler! Siz siz olun, sevgilinizi yeni yıla girerken gülümsetin. 
Eğer değişik fikirleriniz varsa bize blog906090@hotmail.com'a mail atarak ulaşabilirsiniz. Hala kararsızsanız ve hediye konusunda danışmak isterseniz de biz buradayız! :)

Sürpriz! 
Bir sonraki yazımda sevdiceğe hazırladığım yılbaşı hediyesini sizlerle paylaşmayı planlıyorum.
Hoşça ve beklemede kalın!

- Merve -

1 yorum:

Blogger dedi ki...

There's a chance you're qualified for a complimentary $500 IKEA Gift Card.