Cumartesi, Aralık 18, 2010

Uzanmışım Kumsala Telaş Damlar İçime!

Pazar pazar içiniz ısınsın diye sizinle bu güzellikleri paylaşmak istedim. Fotoğraflara bakarken iç sesim şunları söylüyordu:

' Tanrım! Ne güzel yerler, keşke şimdi orada olsam... Nasıl bi durumda giderdim acaba oraya? Balayına mı? Yoksa orta yaşlı olarak kadın kadına mı? Acaba oraya gittiğimde kaç kilo olurdum? Rahatça bikini giyebilir miydim? Bir ömür yaşanır orada... Ama kuaför var mıdır ki? İnsanın on günde dibi çıkar, kaşı çıkar, manikür, pedikür... Zaten Survivor'da nasıl durdular bilemiyorum?! Böcek var mıdır böcek? Bi haftasonu yeter, sıkılırım ben zaten internet yok bir şey yok! '

Sahi tüm kadınlar böyle ayrıntıcı ve panik midir? Ya da sorumu düzeltiyorum; tüm kadınlar neden böyledir? Bardağın boş tarafı bizi mi simgeler? Görüşlerinizi bizimle paylaşın lütfen ve siz benim gibi yapmayın, tadını çıkarın ! :)






Hiç yorum yok: