Çarşamba, Aralık 15, 2010

Hop Ki Üç Dört!

Sıkışık düzen giden hayatıma bir şey daha sıkıştırdım ve spora başladım! Sadece fitness aletlerinin beni yoracağını düşünmüştüm, yanılmışım! Asıl dert ne giysem, yüzüme ne sürsem ve saçımı nereden toplasammış.
Açıkçası spora başladığım gün böyle endişelerim yoktu. Kalori yakmaya konsantre olmuş biçimde hareketli bir playlist hazırlayarak merkezin yolunu tuttum. İlk saat kan ter içinde gözüm hiç kimseyi görmedi. Amaaaaa pilates salonuna geçince acı gerçeği gördüm. Herşeyi abartmayı seven hanımlarımız spora takma tırnaklar, dekolte bluzlar, ağır bir makyaj ve fönlü saçlarla gelmişlerdi. Ve maalesef 2 saatlik egzersizin sonunda bütün havlular boya içindeydi.
Peki spora giderken şık olmak istiyorsak ne giymeliyiz?
Şuh + Sportif = Rüküş
Hanımlar, maalesef spor yaparken şıkır şıkır olmamalısınız. Zaten bulunduğunuz ortamın ruhuna aykırı! En ideal kombin gri şort ve renk renk atletler. Hem takım eşofman iticiliği yok, hem pratik, hem rahat. Ben de bu tür şeyler tercih ediyorum.
Diğer bir seçenekse tayt üzeri bol tişörtler giymek ki açıkçası fiziğiniz düzgün olduğunda güzel görünse de ben spor yaparken arkamı kollamak istemem.
Aksesuar kullanmamanızı ve makyaj yapmamanızı tavsiye etmeme bilmem gerek var mı? Gerçi mineral pudraların cilde nefes aldırdığını iddia eden markalar var. Yine de renkli nemlendiriciyi tercih etmenizi öneririm.

Nacizane önerilerim bunlardan ibaret, kombinlerinizi, sorularınızı veya fikirlerinizi bizimle paylaşmak isterseniz blog906090@hotmail.com veya yorumlardan bize ulaşabileceğinizi biliyorsunuz!



- Gamze -

Hiç yorum yok: